آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

گرانترین هتل بدروم کجاست؟

بلاگ - 25 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

با انتخاب هتل جمیرا بدروم پالاس، در هتل غواصی و ماهیگیری کنید. با انتخاب این هتل دیگر لازم نیست برای تفریح از هتل خارج شوید. این هتل در از امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیر است. در این مقاله امکانات هتل بدروم پالاس همراه با موقعیت جغرافیایی و هزینه اقامت در این هتل بدروم را بررسی کردیم.

هتل جمیرا بدروم پالاس کجاست ؟

هتل جمیرا، گرانترین و لاکچری ترین هتل بدروم است. این هتل در 25 کیلومتری فرودگاه میلادی بدروم قرار دارد. فاصله ی آن از مرکز شهر تربا نیز حدود 2 کیلومتر است. هتل جمیرا، در محاصره دریا و جنگل های بدروم قرار دارد. این ویژگی باعث جذابیت دو چندان آن شده است.

عکس از هتل جمیرا بدروم

امکانات هتل جمیرا بدروم پالاس

هتل جمیرا، مجهزترین هتل بدروم در ترکیه است. هر چیزی که نیاز داشته باشید، در این هتل فراهم است. از اتاق ماساژ گرفته تا سونا و جکوزی. اینترنت رایگان و پرسرعت در همه ی بخش های هتل فراهم است. این هتل ارزش زیادی برای مهمانان خارجی خود قائل است و مترجمانی برای گردشگران خارجی در نظر گرفته است. حمام ترکی، محبوبترین ترین بخش هتل جمیرا در بین گردشگران است.

رستوران های هتل جمیرا، پر از برنامه های تفریحی جذاب برای خانواده ها و کودکان است. این رستوران و کافه ها دارای دو بخش روباز و سرپوشیده هستند. تقریباً هر شب در جمیرا، موسیقی زنده و نمایش های عروسکی متنوعی برگزار می شود.

اگر از آن دسته افراد هستید که حتی در سفر هم نمی توانید دست از ورزش بکشید، هتل جمیرای بدروم بهترین انتخاب است. باشگاه ورزشی این هتل مجهز به جدیدترین دستگاه های بدنسازی دنیا است. ب انتخاب این هتل بدروم، لایف استایل ورزشی خود را حتی در سفر هم ادامه دهید.

غواصی و ماهیگیری، از دیگر امکانات جذاب هتل جمیرا بدروم است. اگر غواصی بلد نیستید، اصلا نگران نباشید. مربی های هتل لاکچری جمیرا، آن را به شما آموزش می دهند. پارک های آبی و قایقرانی نیز از امکانات منحصر به فرد این هتل بدروم هستند.

اگر به صورت خانوادگی به بدروم سفر کردید، هتل جمیرا بهترین انتخاب است. این هتل امکانات ویژه ای برای کودکان در نظر گرفته است. در لیست زیر امکانات تفریحی هتل جمیرا برای کودکان معرفی شده اند:

  • کلاب های سندباد

  • استخر مخصوص کودکان

  • پارک آبی 

  • شهربازی

  • مینی سینما



هتل جمیرا بدروم پالاس کجاست؟

امکانات اتاق های هتل جمیرا بدروم پالاس

اقامت در اتاق های این هتل، تجربه ای جذاب در تور بدروم است. این هتل دارای اتاق های وی آی پی، مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. هر چیزی که شما نیاز داشته باشید در این اتاق ها وجود دارد. امکانات رفاهی و تفریحی اتاق های هتل جمیرا بدروم پالاس به شرح زیر است:

  • مجهز به آیپد

  • سیستم تهویه عالی 

  • مینی بار مجهز به انواع نوشیدنی

  • تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای

  • دی وی دی پلیر 

  • اتاق های ویلایی دارای بالکن هستند

  • گاو صندوق

  • خدمات اتاق 24 ساعته

  • امکان سرو صبحانه، ناهار و شام در اتاق

  • لوازم آرایشی و بهداشتی و…

گرانترین هتل بدروم کجاست؟

هزینه اقامت در هتل جمیرا بدروم پالاس

هزینه اقامت در هتل جمیرا بدروم پالاس، بسته به مدت زمان اقامت شما در این هتل، متفاوت است. هزینه اقامت در این هتل، هنگام نوروز و یا تعطیلات کریسمس، چندین برابر می شود. بنابراین اگر قصد رزرو این هتل بدروم را دارید، پاییز و تابستان بهترین زمان هستند. همچنین با انتخاب پکیج های چند روزه، تخفیف مناسبی شاملتان خواهد شد. 

برای اطلاع از هزینه اقامت در هتل جمیرا بدروم پالاس می توانید از طریق سایت رسمی هتل، قیمت ها را مشاهده کنید. مشاورین ما در اسطوره نیز آماده مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد هتل های بدروم هستند.

هتل جمیرا بدروم

آدرس و شماره تماس هتل جمیرا بدروم پالاس 

یکی از ویژگی های مثبت هتل جمیرا بدروم پالاس، دسترسی آسان آن به مرکز شهر و فرودگاه است. فاصله هتل تا فرودگاه میلاس 25 کیلومتر می باشد. فاصله ی هتل جمیرا تا مرکز شهر تربا 2 کیلومتر است. با انتخاب این هتل در فاصله 2 کیلومتری با بهترین مکانهای دیدنی و رستوران های بدرم، خواهید بود.

آدرس دقیق هتل جمیرا بدروم پالاس: Torba Mahallesi Zeytinlikahve Mevkii, Torba 48400, Turkey

را های ارتباطی با هتل جمیرا بدروم پالاس:

تلفن : +90 252 311 0030

وبسایت : http://jumeirah.com

هتل های بدروم

نحوه رزرو هتل جمیرا بدروم 

برای رزرو هتل جمیرا بدروم، ابتدا وارد سایت رسمی آن شوید. در قسمت جستجو، بعد از وارد کردن تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق و تعداد مسافران، دکمه تایید را بزنید. پس از چند ثانیه لیستی کامل از هتل های موجود در اختیارتان قرار می گیرد. اتاق های مناسب با امکانات دلخواهتان را انتخاب کرده و تیک بزنید. 

بعد از نهایی کردن انتخابتان، قیمت ها به صورت خودکار محاسبه می شود. با توجه به راهنمای سایت مقدار مشخصی از هزینه را باید به عنوان پیش پرداخت انتخاب کنید.

در صورتی که هتل جمیرا بدروم روی تور بدروم شما باشد، این مراحل توسط کارشناسان انجام می شود. هزینه آن نیز روی تور بدروم محاسبه می شود.

بهترین هتل های بدروم

چرا جمیرا بدروم پالاس گرانترین هتل بدروم است؟

با انتخاب هتل جمیرا بدروم پالاس، دیگر لازم نیست برای تفریح از هتل خارج شوید. هر چیزی که لازم داشته باشید و هر تفریحی که بخواهید در اینجا وجود دارد. این هتل بهشتی رویایی در دل طبیعت زیبای بدروم است. اگر قصد دارید در طول سفرتان از هتل خارج نشوید و دائم در حال تفرح باشید، هتل بدروم پالاس بهترین انتخاب است. همه ی اینها باعث شده این هتل، تبدیل به گرانترین هتل بدروم شود.

مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2