آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کدام ساحل کوش آداسی بریم؟

بلاگ - 27 شهریور ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

ساحل های کوش آداسی از بهترین جاذبه های دیدنی این شهر هستند. این ساحل ها با امکانات تفریحی فراوان، هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کنند. اگر اهل تفریحات آبی هستید، بازدید از سواحل کوش آداسی را در تور ترکیه خود از دست ندهید. در این مقاله بهترین سواحل کوش آداسی را برای تفریحات آبی و پیاده روی معرفی کردیم.

ساحل شهر؛ ساحل مصنوعی کوش آداسی

ساحل شهر یک ساحل مصنوعی در شهر کوش آداسی است. این ساحل از مرکز شهر به سمت بندر مانند سدی در مقابل دریا کشیده شده است و مانع بالا آمدن آب دریا می‌شود. ساحل شهر یکی از پرطرفدارترین سواحل کوش آداسی است که تقریبا در تمام طول سال شلوغ است.

کوش آداسی ساحل کجا بریم؟

جزیره پینگئون؛ ساحل کبوتر کوش آداسی

جزیره پینگئون یکی از سواحل معروف کوش آداسی است که با نام ساحل کبوتر نیز شناخته می‌شود.  این ساحل زیبا بدون ماسه بوده و محلی مناسب برای شنا کردن و آفتاب گرفتن است. ساحل پینگئون به وسیله بتن و صخره به بندر کوش آداسی متصل می‌شود. این جزیره، اسکله بزرگی دارد که قایق‌های ماهیگیری در کنار آن لنگر انداخته‌اند و چشم انداز زیبایی از کشتی‌های کروز در این ساحل نمایان است. در کنار ساحل نیز رستوران‌هایی واقع است که انواع غذاهای دریایی را به مسافران ارائه می‌دهد.

جزیره پنگوئن در کوش آداسی

ساحل حمام پاپاز؛ ساحل صخره‌ای کوش آداسی

در مرکز شهر کوش آداسی و در سمت چپ اسکله ساحل کبوتر، ساحل زیبای حمام پاپاز قرار دارد. همانطور که از نام جزیره پیداست، این ساحل کوچک و صخره‌ای محلی مناسب برای یک حمام طولانی است. عمق آب در این ساحل ابتدا کم و هر چقدر جلوتر بروید زیاد می‌شود. بنابراین برای شنا کردن محل مناسبی است. وجود  رستوران و  یک باشگاه ساحلی در جزیره حمام پاپاز آن را زیباتر کرده است.

بهترین سواحل کوش آداسی

جزیره مار؛ ساحل مار مانند کوش آداسی

ساحل مار یکی از سواحل کوش آداسی است که در کنار یک جزیره به وجود آمده است. دلیل نامگذاری این ساحل، شکل خاص است که شبیه سر مار به نظر می‌رسد. جزیره مار دارای دو باشگاه ساحلی است که از امتیازات سفر به آنجا محسوب می‌شود.

جزیره مار در کوش آداسی

ساحل بانوان؛ باکیفیت‌ترینِ سواحل کوش آداسی

بدون شک یکی از تمیزترین و با کیفیت‌ترین سواحل کوش آداسی، ساحل بانوان است. نامگذاری آن نیز به این دلیل است که زمانی این ساحل تنها مختص بانوان بوده است. اکنون این ساحل زیبا به مقصد گردشگری تبدیل شده که برای یک سفر خانوادگی بسیار جذاب است. 

ساحل بانوان حدود یک کیلومتر طول دارد و تعداد زیادی هتل، اقامتگاه، رستوران و مغازه را در خود جای داده است. سطح آب در ساحل بانوان با شیب ملایمی زیاد می‌شود. بنابراین برای شنا محل مناسبی است. غواصی، اسکی روی آب و گشت و گذار با قایق‌های تفریحی از دیگر تفریحات جذاب در این ساحل است.

ساحل بانوان در کوش آداسی

گرین؛ سرسبزترینِ سواحل کوش آداسی

یکی از سواحل کوچک کوش آداسی، ساحل گرین یا ساحل سبز است. این ساحل حدود 100 متر طول دارد و در دو کیلومتری ساحل بانوان قرار دارد. همانطور که از نامش پیداست این ساحل محیطی بسیار سرسبز دارد.آب ساحل گرین موج چندانی ندارد و بعد از چند متر عمیق می‌شود. بنابراین برای شنا کردن بزرگسالان مناسب است. 

ساحل گرین در فصل بهار و پاییز به جز آخر هفته‌ها بسیار خلوت و آرام است و شما می‌توانید در آرامش اززیبایی‌های آن لذت ببرید.


عکس از ساحل های کوش اداسی

لانگ؛ طولانی‌ترین ِسواحل کوش آداسی

ساحل لانگ یکی از طولانی‌ترین سواحل کوش آداسی است. به طوریکه طول این ساحل به 18 کیلومتر می‌رسد. ساحل لانگ در کنار شهر گوزل چاملی و در 8 کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد. از جاذبه‌های این ساحل می‌توان اسکله‌های تفریحی، کشتی‌های تفریحی، مراکز خرید و بناهای تاریخی را نام برد. هتل‌ها و ویلاهای تابستانی و رستوران‌ها نیز از امکانات مهم این ساحل است.

بهترین سواحل کوش آداسی برای شنا

پاما چوک؛ ساحل دست نخورده کوش آداسی

ساحل پاما چوک یک ساحل محافظت شده با طبیعت دست نخورده در شهر کوش آداسی است. بنابراین امکانات و تجهیزات چندانی در آن یافت نمی‌شود. ساحل پاما چوک تقریبا 7 کیلومتر طول دارد. از زیبایی‌های آن نیز ماسه‌های پودی و طلایی رنگ و آب شفاف آن است که آب تنی را لذت بخش‌تر می‌کند.

سواحل کوش آداسی

پیگلا کوشتور؛ ساحل آرام کوش آداسی

یکی از سواحل خلوت کوش آداسی ساحل پیگلا کوشتور است. این ساحل از مرکز شهر 5 کیلومتر و از ساحل لانگ حدود یک کیلومتر فاصله دارد. آب ساحل پیگلا کوشتور از عمق کم شروع و با جلو رفتن در آب، کم کم و با شیب ملایم عمیق می‌شود. بنابراین برای آب تنی همه افراد خانواده از کوچک تا بزرگ مناسب است. با سفر به این ساحل می‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی زیاد آن نهایت استفاده را داشته باشید.

عکس از سواحل ترکیه

ایچملر؛ ساحل غیر ماسه‌ای کوش آداسی

ساحل ایچملر یک ساحل محافظت شده و غیر ماسه‌ای در شهر  کوش آداسی است. آب این ساحل بسیار تمیز بوده و برای شنا کردن مناسب است. زمانی که در آب این ساحل قدم می‌گذارید ابتدا سنگ ریزه‌هایی را احساس می کنید. همینطور که جلوتر می‌روید عمق آب زیاد می‌شود و سنگ ریزه‌ها جای خود را به ماسه می‌دهند. 

ساحل ایچملر از امکانات رفاهی خوبی نیز برخوردار است. این ویژگی ساحل باعث شده است، ایچملر هر ساله مورد بازدید گردشگران زیادی قرار بگیرد.


ساحل ایچملر

کاراسو؛ ساحل بزرگ کوش آداسی

ساحل کاراسو ساحلی بزرگ با طبیعتی بکر و زیبا در شهر کوش آداسی است. این منطقه با امکانات رفاهی خود، ظرفیت پذیرایی از گردشگران زیادی را داراست. آب ساحل کاراسو در مساحت زیادی کم عمق است. از این رو کودکان نیز به راحتی و با خیال آسوده می‌توانند در آن آب تنی کنند.


ساحل کاراسو در کوش آداسی

الماس؛ ساحل طلایی کوش آداسی

یکی از آرام‌ترین سواحل کوش آداسی، ساحل الماس است که به ساحل طلایی نیز معروف است. این ساحل در بهار و تابستان مورد بازدید گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. ساحل طلایی شن‌های درخشان و آبی زلال و شفاف دارد که زیبایی آن را چند برابر می‌کند. از امکانات آن نیز می‌توان به تفریحات آبی، امکانات رفاهی، بازار نازلی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع آن اشاره کرد.

عکس از طبیعت کوش اداسی

پارادایس؛ بهشت سواحل کوش آداسی

ساحل پارادایس یا ساحل بهشت از سواحل آرام کوش آداسی است که امکانات رفاهی متنوعی دارد، از جمله: رستوران، کافه‌های کوچک، وسایل حمل و نقل عمومی و چتر و تخت‌های ساحلی. به علاوه بازار ماهی محلی و شیرینی فروشی واقع در آن، ازویژگی‌های خاص این ساحل است. سالن ماساژ کوچکی که در این جزیره وجود دارد نیز یکی از جاذبه‌های سفر به این ساحل است.

ساحل پارادایس در کوش آداسی

عشق؛ ساحل دلفریب کوش آداسی

ساحل عشق با منظره جذاب و دلفریب خود، مقصدی جذاب برای سفرهای خانوادگی است. این ساحل امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد که از جمله آن می‌توان رستوران‌های طبخ کباب ترکیه‌ای، کافه‌های دوست داشتنی و قایق‌های تفریحی نام برد.

بهترین ساحل کوش آداسی

لیست بهترین سواحل کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که با قرار گرفتن در نوار ساحلی دریای اژه و برخورداری از سواحل متعدد و زیبا از مهمترین قطب‌های گردشگری ترکیه به شمار می‌رود. بخشی از مکان‌های دیدنی شهر توریستی کوش آداسی سواحل کوش آداسی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساحل شهر

  • ساحل کبوتر

  • ساحل حمام پاپاز

  • ساحل مار

  • ساحل بانوان

  • ساحل گرین

  • ساحل لانگ

  • ساحل پاما چوک

  • ساحل پیگلاکوشتور

  • ساحل ایچملر

  • ساحل کاراسو

  • ساحل الماس

  • ساحل پارادایس

  • ساحل عشق


مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2