آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

بهترین زمان سفر به بدروم کی است؟

بلاگ - 25 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

جولای و آگوست بهترین ماه ها، برای سفر به بدروم ترکیه هستند. در این زمان بدروم آب و هوای فوق‌العاده ای برای طبیعت گردی و گشت و گذار دارد. در این مقاله بهترین زمان سفر به بدروم را از نظر آب و هوا، هزینه ها، جمعیت گردشگران و تاریخ برگزاری فستیوال ها، بررسی کردیم. 

خلوتترین زمان سفر به بدروم

فصل پاییز، خلوت ترین زمان برای سفر به بدروم است. در این زمان ماه های سپتامبر تا نوامبر ( ۱۰ شهریور تا ۹ آذر )، آب و هوای بارانی دارد.  بنابراین تقاضا برای سفر به این شهر ترکیه کاهش می باید. قیمت هتل ها و پروازهای بدروم نیز در این زمان به حداقل می رسد. بنابراین پاییز به خصوص ماه نوامبر، ارزانترین زمان برای سفر به بدروم نیز محسوب می شود.

بهترین زمان سفر به بدروم

ارزانترین زمان سفر به بدروم

فصل پاییز و زمستان، ارزانترین زمان برای سفر به بدروم است. در این زمان با توجه به آب و هوای بدروم، گردشگران کمتری به این شهر سفر می‌کنند. آب و هوای بدروم در پاییز و زمستانی، بارانی است. بنابراین اگر این فصل ها را برای سفر به بدروم انتخاب کردید، چتر و لباس گرم را فراموش نکنید.

ارزانترین تورهای بدروم

خوش آب و هوا ترین زمان سفر به بدروم

فصل بهار و پاییز، خوش آب و هواترین زمان برای سفر به بدروم است. بدروم در این زمان، مارس تا ژوئن ( اسفند تا خرداد ) و اکتبر تا دسامبر ( مهر تا آذر )،  آب و هوای معتدلی دارد. بهار و پاییز، همچنین فرصت مناسبی برای انواع تفریحات ساحلی و گشت و گذار در بدروم است.

آب و هوای بدروم چگونه است؟

پر فستیوال ترین فصل بدروم

در هر فصل، فستیوال های باشکوهی در گوشه و کنار بدروم برگزار می شود. این فستیوال ها جذابیت زیادی برای گردشگران و حتی مردم محلی دارند. اگر قصد شرکت در فستیوال و جشنواره های بدروم را دارید، قبل از سفر  حتما از تاریخ برگزاری آنها مطلع شوید. در  ادامه لیستی از بهترین جشنواره های بدروم همراه با زمان برگزاری معرفی شده اند:

فستیوال پیروزی ( ۳۰ اوت)

روز خضر، جشن نوروز و جشن زعفران 

فستیوال دوچرخه ( ماه می )

کاپ چوب قایقرانی بدروم ( ماه اکتبر )

جشنواره و فستیوال های بدروم

بهترین زمان سفر به بدروم ترکیه کی است؟

انتخاب بهترین زمان سفر به بدروم، بستگی به هدف گردشگری مسافران دارد. بهترین زمان سفر به بدروم از لحاظ جمعیت گردشگران، پاییز است. ارزانترین زمان برای سفر به بدروم، فصل پاییز و زمستان است. از لحاظ آب و هوا، بهترین زمان سفر به بدروم نیز فصل بهار و پاییز است. اگر قصد شرکت در فستیوال های این شهر ترکیه را دارید، حتما قبل از سفر از تاریخ و محل برگزاری آنها مطلع شوید.


مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2