آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

بدروم کجا خرید کنیم؟

بلاگ - 25 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

میدتاون تنها مرکز خرید سرپوشیده در بدروم است. پاساژگردی و کشت و گذار در مراکز خرید، از بهترین تفریحات تور بدروم است. در این مقاله بهترین مراکز خرید بدروم را همراه با آدرس و ساعات کاری معرفی کردیم. با خواندن این مقاله از بورس انواع لوازم خانگی، پوشاک و سوغاتی های بدروم مطلع شوید.

مرکز خرید پالمارینا بدروم (Palmariva Bodrum)

مرکز خرید پالمارینا، یکی از بهترین مراکز خرید بدروم ترکیه است. بسیاری از برندهای بین المللی دنیا، مانند زار zara، گوچی Gucci،لوییس ویتون Louis Vuitton، شنل chanel و فندی، در این مرکز خرید بدروم نمایندگی دارند.

علاوه بر پوشاک، دنیای از لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و وسایل دکوری در پالمارینا وجود دارد. بعد از خرید نیز می توانید انواع غذاهای ترکی را در رستوران های پالمارینا امتحان کنید.

آدرس مرکز خرید پالمارینا بدروم: Palmarina Bodrum Çökertme Mevki Yat Limanı Yalıkavak/Muğla

عکس از مراکز خرید بدروم

مرکز خرید میدتاون ( Midtown Shopping Centre )

مرکز خرید میدتاون، تنها مرکز خرید سرپوشیده بدروم است. سینما، سالن تئاتر و پارکینگ از امکانات ویژه این مرکز خرید بدروم است. در میدتاون بیش از ۱۱۰ فروشگاه متنوع وجود دارد. بنابراین با هر بودجه و سلیقه ای می توانید از این مرکز خرید معروف بدروم، خرید کنید. M&H ، منگو و دکاتلون، از بهترین برندهای دنیا هستند که در میدتاون نمایندگی دارند.

رستوران و کافه های مرکز خرید میدتاون بدروم، محبوبیت زیادی بین گردشگران و حتی مردم محلی دارند. بعد از خرید حتما خودتان را مهمان غذاهای اصیل ترکی این رستوران ها بکنید. در برخی اوقات گالری های هنری جذابی در میدتاون برگزار می شوند که بازدید از آنها را پیشنهاد می کنیم.

آدرس مرکز خرید میدتاون بدروم:  Midtown Shopping Centre Kemer Mevkii, Cumhuriyet Caddesi No. 6 Ortakent, Bodrum

ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب 

مرکز خرید میدتاون در بدروم

مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre )

اوسیس، قدیمی ترین و ارزانترین مرکز خرید بدروم است. طراحی این مرکز خرید از ترکیبی معماری شرقی و غربی، الهام گرفته است. اوسیس یک مرکز خرید ساده نیست؛ تالاب های نیلوفر آبی، درختان نخل و خرما همراه با کاکتوس های مختلف، جذابیت این مرکز خرید را دوچندان کرده است. مرکز خرید اوسیس بدروم، دارای دو بخش محلی و مدرن است. بخش محلی این مجموعه درست شبیه بازارهای سنتی ترکیه طراحی شده است. از بهترین برندهای موجود در مرکز خرید اوسیس می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • نایک

  • آدیداس

  • کپ

  • کوتون

  • ال سی وایکیکی

بولینگ، کلوب ورزشی، سینما و رستوران های متنوع، از دیگر امکانات این مرکز خرید بدروم هستند. یکی از ویژگی های مثبت اوسیس، وجود زمین بازی و خانه بازی برای کودکان است. این ویژگی، مرکز خرید اوسیس را به یکی از بهترین مکان ها برای خریدهای خانوادگی تبدیل کرده است.

آدرس مرکز خرید اوسیس بدروم: Bodrum Oasis Shopping Center Emin Anter Bulvarı Kıbrıs Şehitleri Caddesi Bodrum 

ساعات کاری: هر روز از 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید اوسیس در بدروممرکز خرید اونیو بدروم

مرکز خرید اونیو، مدرن ترین مرکز خرید بدروم ترکیه است. این مرکز خرید محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد. اغلب کالاهای این مجموعه از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند. انواع لوازم خانگی، پوشاک، خوراکی، ترشیجات و ادویه جات، در اونیو به فروش می رسند. مرکز خرید اونیو، یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی های ترکیه و بدروم نیز محسوب می شود.

بیلیارد، سینما، بولینگ و شهربازی، از جذابیت های دیگر این مرکز خرید بدروم هستند. دو برند معروف جهانی ایکیا و استارباکس نیز در اونیو مال بدروم، شعبه دارند.

آدرس مرکز خرید اونیو بدروم: Çırkan Mahallesi, Atatürk Blv. No: 25 D:29, 48400 Bodrum

ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب 

عکس از مراکز خرید بدروم

مرکز خرید یالیکاواک مارینا بدروم

مرکز خرید یالیکاواک، لوکس ترین مرکز خرید بدروم ترکیه است. اکثر برندهای محبوب و بین المللی دنیا در این مرکز خرید، شعبه دارند. از محبوب ترین فروشگاه های برندینگ بالیکاواک، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوئی ویتون

  •  گوچی

  • پرادا

  • رولکس 

  •  هرمس 

مرکز خرید ایکیا بدروم

ایکیا، معروف ترین برند لوازم خانگی در دنیا است. یکی از نمایندگی های بزرگ ایکیا، در شهر بدروم ترکیه قرار دارد. اگر قصد خرید وسایل دکوری و لوازم خانگی از ترکیه را دارید، حتما سری به ایکیای بدروم بزنید. 

آدرس مرکز خرید ایکیا بدروم: 

Konacık, Merkez Mahalle Avenue AVM, Atatürk Blv. D:25 D:29, 48400 

ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 شب 

مرکز خرید ایکیا در بدرومبازار بدروم 

بازار بدروم، یک مرکز خرید سنتی و محلی است. این بازار در روزهای جمعه و سه شنبه دایر است. در روزهای جمعه در این مرکز خرید بدروم، انواع مواد غذایی و میوه و سبزیجات، به فروش می رسد. روز سه شنبه مخصوص فروش انواع پارچه، رومیزی، سفره، پرده، حوله و وسایل دکوری خانه است. اگر به بازارهای سنتی علاقه دارید، بازدید از بازار بدروم را از دست ندهید.

بازار های بدروملیست بهترین مراکز خرید بدروم

گشت و گذار در مراکز خرید بدروم، از بهترین تفریحات تور بدروم است. این شهر پر از مرکز خرید تفریحی و جذاب است که در عین پاساژگردی و خرید، می توانید از امکانات تفریحی و سرگرمی آنها نیز بهره مند شوید.

 تقریباً همه‌ی مراکز خرید بدروم دارای رستوران و کافه های متنوعی سینما و زمین بازی کودک هستند. در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید بدروم معرفی شده اند:

  • مرکز خرید اوسیس؛ ارزانترین مرکز خرید بدروم

  • مراکز خرید پالمارینا و میدتاون؛ معروف ترین و محبوب ترین مرکز خرید بدروم 

  • مرکز خرید اونیو؛ مدرن ترین مرکز خرید بدروم

  • مرکز خرید ایکیا؛ بورس لوازم خانگی در بدروم

  • بازار بدروم؛ بهترین مکان برای خرید سوغاتی

مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2