آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کدام هتل بدروم ارزان‌تر است؟

بلاگ - 02 مهر ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه
  • هتل های ارزان بدروم بهترین انتخاب برای سفری ارزان به این شهر است. بسیاری از این هتل ها در این اقتصادی بودن، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی را در اختیار گردشگران قرار میدهند. در این مقاله ارزانترین هتل های بدروم را همراه با امکانات و ویژگی های مثبت و منفی آنها معرفی کردیم. با انتخاب هتل های ارزان این شهر، سفری ارزان به بدروم داشته باشید.


    هتل گولت (Bodrum Gulet Otel)

    یکی از ارزانترین هتل های مرکز شهر بدروم، هتل گولت است. گردشگران در سراسر هتل می توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند. این هتل بدروم برای هر بودجه و سلیقه ای اتاق مناسب دارد. اتاق های دوبلکس با ویوی دریا، طرفداران زیادی بین گردشگران تور بدروم دارند. 

    نزدیکی این هتل ارزان بدروم به ساحل، از دیگر نکات مثبت هتل گولت است. تنها با یک دقیقه پیاده روی از این هتل به ساحل دریای اژه خواهید رسید. این هتل با مرکز شهر بدروم نیز فاصله اندکی دارد.

    ارزانترین هتل های بدروم

    هتل ریواریزورت (Riva Bodrum Resort)

    ریواریزورت، بهترین انتخاب برای اقامتی ارزان در مرکز شهر بدروم است. این هتل به ایستگاه اتوبوس نزدیک است. با اقامت در این هتل، دسترسی آسان به مرکز شهر دارید. هتل اقتصادی ریواریزورت در خیابان بار گومبت قرار دارد. این خیابان یکی از جاذبه های دیدنی بدروم است. با دسترسی به این خیابان از  موسیقی های زنده و رستوران های ترکی، لذت ببرید.

    این هتل بدروم دارای اینترنت رایگان، خشک‌شویی و باشگاه بدنسازی است. با انتخاب این هتل، سفری ارزان به بدروم خواهید داشت. 

    کدام هتل بدروم ارزانتر است؟

    هتل کمکا (Comca Manzara Hotel)

    کمکا، یک یاز هتل های 3 ستاره و ارزان در بدروم است. این هتل بدروم در عین اقتصادی بودن، امکانات مناسبی دارد. این هتل بدروم، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر خانوادگی به ترکیه است. این مجموعه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، استخر مجزا دارد. پارکینگ و اینترنت رایگان نیز از دیگر امکانات این هتل ارزان در بدروم است.

    بدروم کجا ارزان هتل بگیریم؟

    هتل آسمین (Asmin Hotel Bodrum)

    آسمین یکی از بهترین هتل های اقتصادی در بدروم است. این هتل دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. فاصله کم این هتل تا مکانهای دیدنی بدروم، آن را به یکی از بهترین هتل های این شهر تبدیل کرده است. با اقامت در این هتل بدروم، به راحتی به رستوران های سنتی و بین المللی بدروم، دسترسی خواهید داشت.

    اتاق‌های هتل آسمین دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، و مینی بار هستند. وای فای رایگان نیز در همه بخش های هتل برقرار است.

    عکس از هتل های بدروم

    هتل کاستا سیتی (Costa Bodrum City)

    اگر دوست دارید با یک هزینه مناسب، اقامت در بهشت طبیعی بدروم را تجربه کنید، هتل کاستا سیتی بهترین گزینه است. استخر روباز، حمام آفتاب و بیلیارد، از امکانات تفریحی این هتل ارزان ذر بدرم است. 

    دسترسی آسان هتل کاستا سیتی به ایستگاه اتوبوس، از دیگر نکات مثبت این هتل است. . قلعه بدروم و موزه باستان شناسی زیر آب نیز 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

    تور ارزان بدروم

    هتل آتریوم (Hotel Atrium)

    آتریوم، یکی از مدرن ترین هتل های اقتصادی در بدروم است. معماری این هتل به سبک ایتالیایی است و جذابیت خاصی برای گردشگران دارد. تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون، سیستم تهویه هوا و حمام اختصاصی هستند.

    این هتل ارزان بدروم تنها 2 دقیقه پیاده با مرکز شهر فاصله دارد. فاصله این هتل با دیگر مکان های دیدنی بدروم در لیست زیر آمده است:

    •  مقبره هالیکارناسوس 700 متر

    •  قلعه بدروم 730 متر

    • ایستگاه اتوبوس 800 متر

    هتل ارزان در بدروم

    هتل گولک (Hotel Gulec)

    گولک، یک هتل جنگلی و ارزان در بدروم است. این هتل دارای یک باغ نارنگی بزرگ است. هر اتاق در هتل گولک دارای تهویه مطبوع و مبلمان ساده، حمام اختصاصی با آب سرد و گرم است. واحدها چشم‌انداز زیبایی از باغ دارند.

    مهمانان می توانند از نان طبیعی، تخم مرغ، عسل محلی و زیتون برای صبحانه در باغ 2000 متری لذت ببرند. صبحانه قاره ای این هتل نیز محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد.

    هتل گولک کمتر از 5 دقیقه پیاده تا ساحل دریا و رستوران های خیابان بار فاصله دارد. قلعه بدروم و مارینا نیز کمتر از یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

    عکس از هتل های سنتی بدروم

    لیست ارزانترین هتل های بدروم

    اینترنت رایگان، استخر و صبحانه، از امکانات عمومی هتل های ارزان بدروم است. با انتخاب این هتل های ترکیه در تور بدروم، هزینه های سفرتان را تا حدود زیادی کاهش دهید. در ادامه لیستی از ارزان ترین هتل های بدروم معرفی شده اند:

  • آسمین، گولت و ریواریزورت؛ ارزانترین هتل های مرکز شهر بدروم

  • کمکا؛ ارزانترین هتل 3 ستاره بدروم

  • گولک و کاستا؛ ارزانترین هتل های جنگلی بدروم

  • آتریوم؛ ارزانترین هتل مدرن بدروم


مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2