آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کدام هتل 4 ستاره بدروم بهتر است؟

بلاگ - 02 مهر ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

با اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره بدروم، از تفریحات داخل هتل دل نمی کنید. استخرهای روباز، باشگاه و استخر کودکان از امکانات ویژه این هتل هاست. در این مقاله بهترین هتل های 4 ستاره در بدروم را همراه با امکانات تفریحی و رفاهی، نزدیکی به مرکز شهر و مکان های دیدنی بدروم، معرفی کردیم. بعد از خواندن این مقاله می توانید بهترین هتل 4 ستاره دلخواهتان در بدروم را انتخاب کنید.

هتل ال وینو اند سوئیتز بدروم(El Vino Hotel & Suites)

ال وینو اند سوئیتز، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بدروم، نزدیک قلعه بدروم است. با اقامت در این هتل، قلعه دیدنی بدروم، مشرف به اتاقتان خواهد بود. این هتل دارای 21 اتاق و 3 طبقه است. اینترنت رایگان، قهوه ساز، بالکن اختصاصی و تلویزیون ماهواره ای، از امکانات اتاق های این هتل هستند.

استخر روباز، آلاچیق های خانوادگی و باشگاه ورزشی، از دیگر امکانات ویژه این هتل 4 ستاره بدروم است. این مجموعه برای کودکان نیز خانه بازی دارد. غذاهای دریایی و مدیترانه ای در رستوران های ال وینو، محبوبیت زیادی بین گردشگران دارند. اگر اهل غذاهای دریایی هستید، حتما بشقاب های ماهی اینجا را امتحان کنید.

یکی از ویژگی های مثبت هتل 4 ستاره ال وینو اند سوئیتز، نزدیکی آن به به جاذبه های تاریخی بدروم است. تنها با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل، خودتان را به دو تا از بهترین مکان های دیدنی بدروم برسانید:

  • مقبره هالیکارناسوس 

  •  دروازه میندوس

هتل های بدروم

هتل ماناستیر بدروم(Manastir Hotel)

ماناستیر، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بدروم در مرکز شهر است. اگر دسترسی آسان به مراکز خرید و دیدنی های بدروم برایتان اهمیت زیادی دارد، ماناستیر بهترین گزینه است. تمامی اتاق های این هتل بدروم، دارای حمام اختصاصی، وای فای رایگان، چای ساز، گاوصندوق و تلویزیون ماهواره ای هستند. بخش جذاب این هتل، بالکن های چوبی با گل های کاغذی رنگی است. 

استخر های روباز و سرپوشیده ماناستیر، محبوبیت زیادی بین مسافران دارند. این مجموعه حتی برای کودکان نیز دارای استخر مجزا است. انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می توانید در رستوران های این هتل بدروم، امتحان کنید.

هتل ماناستیر بدروم، با دسترسی آسان به مرکز شهر، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه در بدروم است. نزدیکترین جاذبه های دیدنی بدروم به این هتل در لیست زیر آمده اند:

  • قلعه بدروم

  • موزه باستان شناسی زیر آب

  • آسیاب های بادی بدروم

بدروم کجا هتل بگیریم؟

هتل مارینا ویستا بدروم(Marina Vista Hotel)

مارینا ویستا، یکی از لاکچری ترین هتل های 4 ستاره بدروم است. این هتل امکانات ویژه ای مانند استخر در فضای باز، استخر کودکان، تراس، باغ، سونا، باشگاه، سالن ماساژ و تنیس روی میز را در اختیار گردشگران تور بدروم قرار می دهد. این هتل 4 ستاره در بدروم، دارای 78 اتاق است. از امکانات اتاق های لوکس این مجموعه می توان به  حمام، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی، یخچال، صندوق امانات و بالکن اشاره کرد. رستوران و ناهارخوری فرسکو، در پشت بام این هتل بدروم، طرفداران زیادی دارد. انواع غذاهای ترکی را در اینجا با ویوی زیبای خلیج مارینا، میل کنید.

هتل های 4 ستاره بدروم

 هتل پارکیم ایاز بدروم(Parkim Ayaz Hotel)

پارکیم ایاز، یکی از مجهز ترین هتل های 4 ستاره در بدروم است. این هتل با 237 اتاق مجهز، یکی از بهترین انتخاب ها است.  حمام، سیستم تهویه، سشوار، تلویزیون ال سی دی، یخچال، صندوق امانات، تلفن، بالکن و روم سرویس۲۴ ساعته، از امکانات اتاق های این هتل هستند.

  با انتخاب این هتل در تور بدروم دیگر لازم نیست برای موج سواری و ورزش های آبی ، از هتل خارج شوید. با استخرهای روباز و سونای پارکیم ایاز، خستگی در سفر برایتان معنا نخواهد داشت. این هتل بدروم، برای مسافران کوچک و کودکان نیز پر از سرگرمی های جذاب است. ماساژ ترکی این هتل، طرفداران زیادی بین مهمانان تور بدروم دارد. 

هتل های تور بدروم

هتل ماوی کومسال بدروم(Mavi Kumsal Hotel)

ماوی کومسال، مدرن ترین هتل بدروم است. این هتل 4 ستاره در امتداد خلیج بدروم قرار دارد. ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن ماساژ و حمام آفتاب ، از امکانات ویژه این هتل در بدروم است.

با اقامت در اتاق های این هتل، ویوی جذابی از دریای مدیترانه خواهید داشت. این اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه، حمام اختصاصی و بالکن هستند.

از دیگر نکات مثبت این هتل بدروم نزدیکی آن به قلعه بدروم و موزه باستان شناسی است. با 15 دقیقه پیاده روی از هتل ماوی کومسال، به بهترین رستوران های ترکی و اروپایی بدروم خواهید رسید.

هتل ماوی کومسال بدروم

هتل کریستال بدروم ( Crystal Hotel)

یکی از معروف ترین هتل های بدروم هتل کریستال است. این هتل 4 ستاره بدروم برای همه ی گردشگران پارکینگ و اینترنت رایگان دارد. امکان اجاره ماشین نیز در این هتل وجود دارد. سونا، باشگاه ورزشی، حمام ترکی و سرسره آبی، از دیگر امکانات تفریحی این هتل ترکیه در بدروم است. 

اگر برای یک سفر کاری به این شهر آمده اید، هتل کریستال با داشتن اتاق های کنفرانس و اتاق های مخصوص سخنرانی، یکی از بهترین انتخاب ها است.

در این هتل 4 ستاره بدروم اتاق های مجهز و متنوعی برای انتخاب دارید. انواع اتاق های هتل کریستال به همراه مشخصات، در لیست زیر آمده است:

  • اتاق اکونومی با یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره + یک مبل تخت خواب شو

  • اتاق استاندارد دبل با یک تخت دو نفره + یک مبل تخت خواب شو

  • اتاق اکونومی دبلا با یک تخت دو نفره + دو تخت یک نفره + یک مبل تخت خواب شو

هتل کریستال بدروم

لیست بهترین هتل های 4 ستاره بدروم 

هتل های 4 ستاره بدروم با امکانات فراوان و دسترسی آسان به مرکز شهر، یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در بدرومِ ترکیه هستند. در ادامه لیستی از بهترین هتل های 4 ستاره بدروم معرفی شده اند:

  • ال وینو اند سوئیتز؛ بهترین هتل 4 ستاره  نزدیک قلعه بدروم

  • ماناستیر؛ بهترین هتل 4 ستاره بدروم نزدیک مرکز شهر

  • مارینا ویستا؛ لاکچری ترین هتل 4 ستاره بدروم

  • پارکیم ایاز؛ مجهزترین هتل 4 ستاره بدروم

  • ماوی کومسال؛ مدرن ترین هتل 4 ستاره بدروم

  • کریستال؛ معروف ترین هتل 4 ستاره بدروم

مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2