آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کدام هتل های بدروم پارک آبی دارند؟

بلاگ - 26 شهریور ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

با اقامت در هتل های بدروم با پارک آبی، دیگر دلتان نمی خواهد حتی برای تفریح از هتل خارج شوید. این هتل های بدروم، پر از تفریحات آبی و سرسره های هیجان انگیز برای تمام سنین است. از کودکان گرفته تا بزرگسالان، برای ساعت ها در پارک های آبی این هتل ها، سرگرم خواهند شد. در این مقاله سری به دنیای هیجان انگیز بدروم در هتل ها زده و بهترین هتل های بدروم با پارک آبی را معرفی کردیم.

هتل رکسوس پریمیوم بدروم

یکی از بهترین هتل‌های بدروم با پارک آبی، هتل رکسوس پریمیوم (Rixos Premium Bodrum) است. این هتل 5 ستاره و مجلل، از طبیعتی بکر برخوردار بوده و چشم اندازی از دریای اژه به تصویر می‌کشد. خدمات بی نظیر هتل و امکانات رفاهی فراوان آن از جمله پارک آبی، از امتیازات اقامت در این هتل زیباست. 

پارک آبی هتل پریمیوم، مجهز به تجهیزات تفریحی مدرن، آب‌های زلال و همچنین بیش از 50 سرسره بزرگ و پیچ در پیچ است که مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. این هتل از تفریحات آبی چون استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی آب گرم، سرسره، امکانات ماهیگیری و غواصی و قایقرانی برخوردار است. از سایر امکانات این هتل می‌توان به مواردی چون سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، کتابخانه، ساحل خصوصی، اینترنت رایگان، خشکشویی، سالن زیبایی خانم‌ها و آقایان، صرافی، خدمات پرستاری کودک، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، امکانات ویژه معلولین را نام برد. امکانات ورزشی هتل پریمیوم نیز عبارتند از: تنیس، دارت، گلف، بسکتبال، بدمینتون، واترپلو و والیبال ساحلی. 

هتل رکسوس بدروم

هتل بیچ ریزورت

یکی از هتل‌های لوکس و باشکوه بدروم با پارک آبی، هتل بیچ ریزورت (Bodrum Beach Resort) است. پارک آبی هتل محیطی امن و سرگرم کننده برای تمامی سنین فراهم می‌کند. این هتل مجهز به انواع سرسره‌، استخر، سونا، سالن ورزشی، حمام ترکی، خدمات ماساژ، بازی‌های دارت و تنیس، اتاق بازی و باشگاه کودکان است.

اتاق‌های این هتل از چشم انداز خیره کننده‌ای برخوردار بوده و مجهز به تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی بار و حمام است. به علاوه طعم غذاهای هتل بی نظیر است. بنابراین مکانی عالی برای استراحت و تفریح فراهم می‌کند. از جمله سایر خدمات هتل می‌توان به مواردی چون پارکینگ، صندوق امانات، باغ و فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، خدمات فکس و کپی، نگهداری چمدان‌ها، اینترنت رایگان و انواع کافه و رستوران اشاره کرد.

هتل های بدروم

هتل وگ سوپریوم بدروم

هتل وگ سوپریوم(Vogue Hotel Supreme Bodrum) یک اقامتگاه تفریحی لوکس برای خانواده‌هاست. این هتل دارای پارک آبی با استخر، سرسره‌های آبی و سایر تجهیزات ایمن است که فضایی امن از انواع سرگرمی‌های هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند.

این هتل بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی شده و خدمات بی نظیری در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل تجربه‌ای به یاد ماندنی در یکی از بهترین هتل‌های ترکیه خواهید داشت.

هتل وگ سوپریوم بدروم

هتل لابلانچ ایسلند بدروم

هتل لابلانچ(La Blanche Island Bodrum) با قرار گرفتن در میان سواحل زیبا و مناظر دیدنی، یکی از زیباترین هتل‌های بدروم با پارک آبی است. این هتل مورد پسند کسانی است که به دنبال لذت بردن از آفتاب مدیترانه‌ای و هیجانات آبی هستند. پارک آبی هتل مجهز به انواع سرسره و استخر بوده و امکان داشتن تفریحات آبی را برای تمامی سنین فراهم می‌کند.

هتل لابلانچ ایسلند بدروم

هتل دوجا بدروم

هتل دوجای بدروم (Duja Bodrum) مجهز به پارک آبی و در دل شهر بدروم قرار دارد. پارک آبی هتل به دلیل طراحی مدرن و سرسره‌های متنوع، محیطی سرشار از شادی را برای گردشگران فراهم می‌کند. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل بی نظیر است. بنابراین مکانی لذت بخش برای تفریح خانواده‌هاست. 

خدمات هتل دوجا درجه یک بوده و امنیت اقامت در آن در سطح بالایی قرار دارد. به طوریکه هتل برای اطمینان خاطر از تفریحات آبی، تیم نجات حرفه‌ای برای گردشگران در نظر گرفته است.بدروم کجا هتل با پارک آبی بگیریم؟

هتل وویاژ بدروم 

هتل وویاژ بدروم (Voyage Bodrum Hotel) یک هتل مجهز به پارک آبی با سرسره‌های آبی و استخرهای موج دار است. کودکان و بزرگسالان با استفاده از استخرهای این مجموعه، لحظاتی مهیج را تجربه خواهند کرد. این هتل تاکید زیادی بر ایمنی و سرگرمی دارد و با ارائه امکانات فراوان، تجربه‌ای لوکس و به یاد ماندنی برای گردشگران رقم می‌زند. اتاق‌های این هتل نیز  چشم اندازی دیدنی به زیبایی‌های طبیعی دارد که جذابیت هتل را برای ماندن مسافران چندین برابر می‌کند.

هتل های بدروم با پارک آبی

 هتل یاسمین بدروم

هتل باشکوه یاسمین(Yasmin Bodrum Resort) یکی از هتل‌های 5 ستاره بدروم با پارک آبی است. این هتل در میان مناظر خیره کننده بدروم قرار دارد. امکانات هتل یاسمین بی نظیر است و از اینرو یکی از باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های بدروم به شمار می‌آید.

پارک آبی هتل، سرسره‌ها و استخرهای متنوع و جکوزی‌های آرام بخشی دارد که برای استفاده همه اعضای خانواده مناسب است. این پارک طراحی مدرن و ایمنی بالایی دارد. بنابراین اقامت در هتل یاسمین تعطیلات خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم خواهد زد.


هتل یاسمین در بدروم

هتل کفالوکا بدروم

یکی از بهترین هتل‌های بدروم با پارک آبی، هتل کفالوکا (Kefaluka Resort) است. که چشم اندازی خیره کننده از دریای اژه و جزیره یونانی لوکس به تصویر می‌کشد.این هتل لوکس یکی از هتل‌های 5 ستاره بدروم است که در دامنه‌ تپه‌های آکیارلار قرار گرفته است.

از امکانات رفاهی هتل کفالوکا می‌توان به استخرهای متعدد، سرسره‌های بزرگ، ساحل اختصاصی و اتاق‌های مجلل آن اشاره کرد که محیطی عالی برای سرگرمی و تفریح خانواده‌ها و لذت بردن از آب و آفتاب فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل همچنین می‌توانید از تفریحاتی چون تنیس، بدنسازی، ماساژ و صرف غذا در رستوران‌های متعدد لذت ببرید.

هتل کفالوکا بدروم

هتل بلو دریمز بدروم

یکی از هتل‌های مجلل با تفریحات هیجان انگیز در بدروم قطعا هتل بلو دریمز (Blue Dreams Resort) است. این هتل 5 ستاره یکی از هتل‌های بدروم با پارک آبی است. پارک آبی هتل بسیار مجهز و ایمن است و انواع سرسره‌ها و استخرهای متنوع در این محیط هیجان انگیز وجود دارد.

برای لذت بردن از امکانات تفریحی آبی و آفتاب مدیترانه‌ای، هتل بلو دریمز بهترین گزینه خواهد بود. کیفیت برتر خدمات و موقعیت مکانی هتل، آن را به یکی از بهترین هتل‌های بدروم تبدیل کرده است.

هتل بلو دریمز بدروم

هتل لابراندا تی ام تی بدروم

هتل لابراندا تی ام تی بدروم(Labranda TMT Bodrum) نگین هتل‌های بدروم با پارک آبی است. علاوه بر تفریحات آبی، امکانات رفاهی هتل لابراندا بسیار فراوان است. این هتل 5 ستاره، موقعیتی استثنائی دارد که تلفیقی از ماجراجویی و آرامش ایجاد کرده است.

امکانات تفریحی هتل لابراندا متنوع و طراحی آن مدرن است. این هتل همچنین خدماتی نظیر رستوران‌های کنار استخر، اتاق‌های راحت، سرسره‌های پیچ دار و استخرهای مواج را برای تمامی سنین به گردشگران ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل از آفتاب مدیترانه‌ای لذت خواهید برد و لحظات خوشی را در کنار خانواده رقم خواهید زد. 

هتل لابراندا تی ام تی بدروم


هتل لوجو بدروم

هتل لوجو(Lujo Hotel) یکی از بهترین هتل‌های بدروم با پارک آبی است. این هتل مجهز به اتاق‌هایی با طراحی مدرن و راحت است. چشم انداز اتاق‌های هتل لوجو دریاست و هتل امکانات فراوانی از جمله پارک آبی با انواع سرسره و استخر برای گردشگران فراهم می‌کند.

خدمات هتل شامل رستوران‌های با کیفیت، باشگاه بدنسازی و اتاق‌هایی با امکانات کامل رفاهی است که تفریح را لذت بخش و اقامت را آرامش بخش می‌کند. با اقامت در این هتل می‌توانید از آفتاب و آب در کنار هم لذت ببرید.

هتل لوجو بدروم

هتل تایتانیک دلوکس کالکشن بدروم

یکی از بهترین هتل‌های بدروم با پارک آبی، هتل لوکس و مجلل تایتانیک  (Titanic Luxury Collection Bodrum) است. این هتل با برخورداری از اتاق‌های مدرن و چشم انداز رو به دریا، آرامش عجیبی برای مسافران خود فراهم می‌کند. پارک آبی هتل مجهز به استخر و سرسره بوده و محیطی امن برای تفریح و سرگرمی خانواده‌هاست.

از امتیازات هتل می‌توان به رستوران‌های سطح بالا، فعالیت‌های تفریحی و خدمات مهمان نوازی بی نظیر هتل اشاره کرد که اقامتی راحت و لذت بخش را برای گردشگران تضمین می‌کند.

هتل تایتانیک دلوکس کالکشن بدروم

بهترین هتل‌های بدروم با پارک آبی کدامند؟

شهر بدروم هتل‌های زیادی برای اقامت گردشگران دارد. اما تنها تعدادی از آن‌ها مجهز به پارک آبی بوده و امکان تفریحات آبی را برای گردشگران فراهم می‌کند، از جمله: هتل رکسوس پریمیوم، هتل بیچ ریزورت، هتل وگ سوپریوم، هتل لابلانچ ایسلند، هتل دوجا، هتل وویاژ، هتل یاسمین، هتل کفالوکا، هتل بلو دریمز، هتل لابراندا تی ام تی، هتل لوجو و هتل تایتانیک دلوکس کالکشن. این هتل‌ها علاوه بر تفریحات آبی، خدمات بی نظیری ارائه می‌دهند و از چشم اندازهای زیبایی برخوردار هستند که اقامت در ترکیه را برای گردشگران دلنشین و به یاد ماندنی می‌کند.


مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2