آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کدام هتل های کوش آداسی، پارک آبی دارند؟

بلاگ - 25 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه


هتل لانگ بیچ کوش آداسی، دارای پارک آبی 24 ساعت است. با انتخاب هتل های کوش آداسی با پارک آبی، دیگر لازم نیست برای تفریحات به آبی بیرون از هتل بروید. این هتل ها آنقدر مجهز هستند که شما پای رفتن از آنها را نخواهید داشت. اگر تورهای تابستانی کوش آداسی را انتخاب کردید، هتل های این شهر با پارک آبی، بهترین انتخاب هستند. در این مقاله بهترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی را همراه با امکانات تفریحی و رفاهی آنها، معرفی کردیم. 

هتل آکوا فانتزی 

هتل آکوا فانتزی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. این هتل کوش آداسی دارای امکانات تفریحی و رفاهی هیجان انگیزی است. هتل آکوا دارای استخرهای مجزا برای کودکان، بزرگسالان و حتی سالمندان است.

حموم ترکی و سالن ماساژ، از دیگر امکانات جذاب این هتل کوش آداسی است. اگر همراه سالمندان به کوش آداسی سفر کردید، آب درمانی هتل آکوا فانتزی را از دست ندهید.

علاوه بر پر آبی، آکوا دارای امکانات بسیار دیگری نیز هست. انواع غذاهای ترکی را می توانید در رستوران و کافه های هتل آکوا امتحان کنید.

هتل آکوا فانتزی در بدروم

هتل سی ال سی گلف اند اسپا

هتل سی ال سی گلف اند اسپا، بهترین هتل کوش آداسی برای عاشقان تفریحات ورزشی است. این هتل دارای یک پارک آبی بزرگ و مجهز برای همه ی سنین است.

تفریحات این هتل کوش آداسی تنها به دارم آبی ختم نمی شود. هتل سی ال سی کوش آداسی، دارای زمین تنیس و گلف است. زمین های بازی این هتل در دل طبیعت قرار دارند. ورزش کردن در دل طبیعت از محبوب ترین تفریحات این هتل است. اگر میخواهید کمی از زندگی پر هیاهوی شهری فاصله بگیرید و به تفریح در طبیعت بپردازید، هتل سی ال سی گلف اند اسپا، بهترین گزینه است.

بهترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی

هتل رامادا

هتل رامادا، یکی از بهترین هتل های ساحلی کوش آداسی با پارک آبی است.  پارک آبی این هتل دارای سرسره های غول پیکر و مارپیچ با طراحی های جذاب است. 

زمین گلف و تنیس، سالن ماساژ، باشگاه و آب درمانی از دیگر امکانات هتل رامادا هستند. این هتل کوش آداسی یک ساحل اختصاصی دارد. در این ساحل فوق العاده می توانید تا ساعت ها قدم بزنید، شنا کنید و آفتاب بگیرید.

حمام بخار، سالن ماساژ و سونا، بهترین امکانات این هتل برای بزرگسالان و سالمندان است. همزمان که فرزندانتان در پارک آبی کودک هستند، می توانید از این امکانات استفاده کنید.

ترانسفر فرودگاهی رایگان، رستوران و کافی شاپ و اینترنت رایگان نیز از دیگر خدمات هتل رامادا در کوش آداسی است.

هتل رامادا در کوش آداسیهتل پاین بی کوش آداسی

پاین بی هالیدی ریزورت،  یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. این هتل دارای یک پارک آبی مجهز برای کودکان و بزرگسالان است. علاوه بر پارک آبی و سرسره های مارپیچ، تفریحات دیگری نیز در این هتل وجود دارد. قایقرانی و پاراسیلینگ، از محبوب ترین تفریحات هتل پاین بی هستند.

بهترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی

هتل پالم وینگز

پالم وینگز، لوکس ترین هتل کوش آداسی با پارک آبی است. پارک آبی این هتل دارای بخش های مانند والیبال ساحلی، ایروبیک و جت اسکی است.

پالم وینگز یکی از بهترین هتل های کوش آداسی برای خانواده ها است. با انتخاب این هتل، فرزندانتان نیز از تور کوش آداسی نهایت لذت را می برند.

علاوه بر پارک آبی، حمام ترکی، سالن ماساژ و سالن ورزشی از دیگر امکانات این هتل کوش آداسی هستند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل پالم وینگز، اتاق کنفرانس است.  بنابراین اگر قصد سفر کاری به کوش آداسی دارید، پالم وینگز بهترین گزینه است.


کدام هتل های کوش آداسی پارک آبی دارند؟

هتل لانگ بیچ

لانگ بیچ یکی از هتل های کوش آداسی با پارک آبی 24 ساعته است. پارک آبی این مجموعه دارای چندین سرسره آبی، استخر کودک و سونا است. قیمت این هتل کوش آداسی نسبت به هتل های دیگر با امکانات مشابه، بسیار مناسب است.

هتل لانگ بیچ در کوش آداسیهتل آتلانتیک 

آتلانتیک یکی از معروف ترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی است. این هتل دارای خدمات  All Inclusive است. موقعیت جغرافیایی ویژه این هتل  در ساحل اژه، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. 

رستوران های این هتل پر از غذاهای سنتی و بین المللی هستند. همچنین اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند صندوق شخصی، اینترنت رایگان و تلویزیون هستند.

هتل آتلانتیک در کوش آداسی

هتل باتیهان بیچ

باتیهان بیچ، بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی با پارک آبی است. نکته ی مثبت این هتل کوش آداسی نزدیکی آن به مراکز خرید و دریا  است. هتل باتیهان بیچ دارای چند پارک آبی و استخر روباز و سرپوشیده است. رستوران های سنتی است هتل، محبوب ترین بخش آن بین گردشگران است.

هتل باتیهان بیچ در کوش آداسی

لیست بهترین هتل های کوش آداسی در تابستان 

کوش آداسی از محبوب ترین تورهای تابستانی است. بخش جذاب این تورها پارک های آبی کوش آداسی هستند. با انتخاب هتل های کوش آداسی با پارک آبی به صورت نامحدود از استخر و سرسره های آبی آنها لذت ببرید. اگر قصد انتخاب هتل برای تور کوش آداسی دارید، ما هتل های زیر را به شما پیشنهاد میکنیم که همگی دارای پارک آبی هستند:

  • هتل آکوا فانتزی؛ بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی 

  • هتل سی ال سی گلف اند اسپا؛ بهترین هتل کوش آداسی برای علاقمندان به ورزش

  • هتل رامادا؛ بهترین هتل ساحلی کوش آداسی با پارک آبی رو به دریا

  • هتل پالم وینگز؛ بهترین هتل کوش آداسی با پارک آبی برای خانواده ها

  • هتل لانگ بیچ؛ ارزانترین هتل کوش آداسی با پارک آبی 

  • هتل آتلانتیک؛ معروف ترین هتل کوش آداسی با پارک آبی 

  • هتل باتیهان بیچ؛ هتل کوش آداسی با پارک آبی نزدیک مراکز خرید 

مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2