آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پسیفیک ریجنسی کوالالامپور

هتل پسیفیک ریجنسی کوالالامپور
pacific regency Hotel کوالالامپور
درجه هتل:
کوالالامپور
هتل پسیفیک ریجنسی

Pacific Regency Hotel(هتل پسیفیک ریجنسی)

هتل 5 ستاره پسیفیک ریجنسی در کوالالامپور در مالزی قرار دارد. هتل پسیفیک ریجنسی در مرکز شهر قرار گرفته است که این موقعیت جغرافیایی باعث شده توریست ها و مهمانان دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و جاذبه های توریستی شهر کوالالامپور داشته باشند. معماری زیبای هتل نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این هتل هر ساله تعداد زیادی از مهمان ها را از سراسر دنیا میزبانی می‌کند. مهمانان سابق این هتل از اقامت خودشان در هتل پسیفیک ریجنسی راضی بودند.
هتل پسیفیک ریجنسی برای مهمانانی که قصد سفر با خودروی شخصی را دارند پارکینگی در اختیار قرار داده است که مهمانان می‌توانند روزانه با پرداخت هزینه از این پارکینگ استفاده نمایند. اینترنت پرسرعت هتل در سر تا سر هتل به صورت رایگان برای مهمانان در دسترس است. خدمه و کارکنان این هتل خونگرم و مهمان نواز هستند و آماده اند به بهترین شکل خدمات را به مهمانان ارائه کنند و مهمانان را راهنمایی کنند.
هتل دارای خدمات رفاهی و ورزشی مناسبی است. مرکز تناسب اندام هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته است. مهمانان می‌توانند در صورت علاقه به این مرکز مراجعه کنند و از برنامه ورزشی خود حتی در طول سفر عقب نمانند و تناسب اندام خود را حفظ کنند. استخر روبازی که در هتل موجود است به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند به این استخر زیبا مراجعه کنند. مرکز ماساژ در هتل پسیفیک ریجنسی در دسترس است که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه، از خدمات این مرکز بهره مند شوند و خستگی های خود را از بین ببرند.
هتل به صورت شبانه روز خدمات مختلفی به مهمانان ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، پذیرش 24 ساعته می‌باشد. مترجمانی مسلط به زبان های مالزیایی، انگلیسی، چینی و فیلیپینی در این هتل قرار گرفته اند تا در ارائه هر چه بهتر خدمات هتل به مهمانان کمک کنند. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌شود. به دلیل همین نظافت روزانه، فضای داخلی هتل و اتاق ها بسیار تمیز و مرتب می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به هتل پسیفیک ریجنسی ممنوع اعلام شده است.
در قسمت لابی هتل پسیفیک ریجنسی خدمات اتو، خشکشویی و لباسشویی انجام می‌شود. مهمانان برای استفاده از این خدمات باید هزینه مربوط به آن را بپردازند. هتل دارای یک مرکز تجاری می‌باشد که در این مرکز تجاری مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه، میزبانی جلسات اداری خود را برعهده بگیرند. افراد سالمند و کم توان نیز در این هتل می‌توانند اقامت راحتی را داشته باشند چرا که هتل امکاناتی مانند آسانسور با دسترسی به تمام طبقات هتل و ویلچر را در اختیار آن ها قرار می‌دهد.
رستوران هتل پسیفیک ریجنسی دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد. این رستوران دارای انواع غذاهای آسیایی، محلی و بین‌المللی هستند. صبحانه در این هتل در دسترس است. علاوه بر تمام امکانات ذکر شده هتل دارای مینی مارکت، سالن زیبایی، آرایشگاه و خدمات فکس و فتوکپی نیز می‌باشد. بخش انبار چمدان در لابی هتل در دسترس مهمانان است. مهمانان می‌توانند در مدت زمان تخلیه اتاق تا پرواز، وسایل خود را در این بخش قرار دهند.

اتاق ها

هتل پسیفیک ریجنسی دارای 131 اتاق و سوئیت می‌باشد که طراحی و معماری بسیار زیبایی دارد. انواع اتاق ها و سوئیت های هتل پسیفیک ریجنسی عبارتند از Premier Deluxe, Premier Twin, Executive King, Deluxe Twin, Family. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع هوا، چای / قهوه ساز، میز، کمد لباس، حوله و ملحفه مجهز هستند. تحویل اتاق در این هتل از ساعت 15:00 شروع می‌شود و تخلیه هم تا ساعت 12:00 ادامه دارد.

فاصله هتل تا

  • 850 متر تا آکواریوم کوالالامپور
  • 900 متر برج های دوقلوی پتروناس
  • 1 کیلومتر تا پاویلیون
  • 1.1 کیلومتر تا پارک KLCC
  • 1.4 کیلومتر تا Central Market
  • 2 کیلومتر تا باغ پرندگان کوالالامپور


برای رزرو تورهای کوالالامپور با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پسیفیک ریجنسی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2