آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کنکورد کوالالامپور

هتل کنکورد کوالالامپور
concorde Hotel کوالالامپور
درجه هتل:
کوالالامپور
هتل کنکورد

Concorde Hotel(هتل کنکورد)

هتل 4 ستاره کنکورد در کوالالامپور در مالزی قرار گرفته است. هتل دارای معماری زیبایی می‌باشد که توجه توریست ها را به خود جلب می‌کند. مهمانان سابق از اقامتشان در این هتل راضی بودند و هتل را به کسانی که قصد سفر به کوالالامپور دارند، پیشنهاد می‌کنند. هتل دارای امکانات مناسبی برای اقامت بی کمبود و بی دغدغه می‌باشد. نظافت در هتل کنکورد به صورت روزانه انجام می‌شود. به دلیل این نظافت روزانه، فضای داخلی هتل و اتاق ها بسیار تمیز و مرتب است.
هتل کنکورد برای مهمانان امکانات ورزشی نیز فراهم کرده است. مهمانان می‌توانند با مراجعه به مرکز تناسب اندام هتل که با وسایل ورزشی مدرنی مجهز شده است، از امکانات این مرکز استفاده نموده و تناسب اندام خود را در فضای زیبای هتل حفظ کنند. هتل دارای استخر روباز زیبایی می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است. علاوه بر این امکانات هتل دارای سونا نیز می‌باشد که مهمانان برای استفاده از این سونا باید هزینه آن را پرداخت کنند.
هتل آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی می‌باشد. پذیرش در هتل کنکورد به صورت 24 ساعته انجام می‌شود. مترجمانی مسلط به زبان های انگلیسی، چینی و مالزیایی در این هتل قرار دارند و در ارائه بهتر خدمات به مهمانان و توریست ها از سر تا سر دنیا به هتل کمک کنند. کارکنان و خدمه هتل کنکورد خونگرم و مهمان نواز هستند و سعی می‌کنند خدمات هتل را به بهترین شکل به مهمانان ارائه دهند و همیشه برای راهنمایی مهمانان در دسترس هستند.
هتل کنکورد برای مهمانانی که قصد سفر با خودروی شخصی به شهر کوالالامپور را دارند و یا قصد اجاره خودرو در این شهر را دارند پارکینگی قرار داده که مهمانان می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه از این پارکینگ استفاده نمایند. اینترنت برای بیشتر مهمانان بسیار نکته مهمی می‌باشد. هتل کنکورد برای مهمانان هتل اینترنت بی‌سیم رایگانی را قرار داده است که مهمانان می‌توانند در سر تا سر هتل از این اینترنت استفاده نمایند. پرستار کودک در هتل کنکورد در دسترس است و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی برای کودک خود پرستار بگیرند.
هتل کنکورد دارای رستوران با کیفیتی می‌باشد. منوی صبحانه این هتل بسیار با کیفیت و متنوع می‌باشد که صبحانه را در این هتل بسیار پرطرفدار کرده است. برخی از امکانات در هتل کنکورد با پرداخت هزینه در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. بخشی در هتل با نام مرکز تجاری قرار گرفته است که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه مربوطه از سالن های مختلف هتل برای میزبانی مراسمات مختلف مانند عروسی یا جلسات اداری استفاده کنند.
خدمات اتو، لباسشویی و خشکشویی در دسترس مهمانان قرار گرفته است. نکته قابل توجه برای مهمانان این است که این امکانات تنها با پرداخت هزینه اضافی در دسترس آنها قرار می‌گیرد. امکاناتی برای دسترسی ساده تر برای سالمندان و معلولان در هتل قرار گرفته است. امکانات دیگری در این هتل موجود است. امکاناتی مانند سالن زیبایی، آرایشگاه، فروشگاه و مرکز تبدیل ارز. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل ممنوع اعلام شده است.

اتاق ها

هتل کنکورد دارای 581 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق ها و سوئیت ها در این هتل عبارتند ازDeluxe Room ,Classic Room ,Executive Room ,Premier Room ,Twin Room, Superior Room. تمامی اتاق ها و سوئیت ها به تلویزیون صفحه تخت، میز کار، کمد لباس، حمام اختصاصی، حوله، ملحفه و تهویه مطبوع هوا مجهز هستند. خدمات اتاق نیز در دسترس است. اتاق های سیگار ممنوع در این هتل موجود است.

فاصله هتل تا

  • 700 متر تا میدان پایتخت
  • 780 متر تا آکواریوم
  • 1 کیلومتر تا پارک KLCC
  • 1.1 کیلومتر تا مرکز خرید پاویلیون
  • 1.2 کیلومترتا استار هیل گالری
  • 23 کیلومتر تا فرودگه شاه عبدالعزیز
برای رزرو تورهای کوالالامپور با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کنکورد ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2